דברו איתנו
סטודנטים שלנו זכו בפרסים מובילים באתגר “מזון פונקציונלי” של תוכנית ה-FOOD SOLUTIONS שמנוהלת על ידי EIT FOOD!

סטודנטים שלנו זכו בפרסים מובילים באתגר “מזון פונקציונלי” של תוכנית ה-FOOD SOLUTIONS שמנוהלת על ידי EIT FOOD!

21 דצמבר 2023
הישג מדהים של הסטודנטים שלנו!
בשבוע שעבר, הסטודנטים שלנו, עלו לבמה הראשית וזכו בפרסים מובילים באתגר “מזון פונקציונלי” של תוכנית ה-FOOD SOLUTIONS שמנוהלת על ידי EIT FOOD!
הסטודנטים בהנחייתם של פרופ'ח אבי שפיגלמן, פרופ'ח אורי לזמס ופרופ'ח מאיה דוידוביץ-פנחס אותגרו השנה בפיתוח מוצרי מזון בריאים, טעימים וחדשניים שיציעו לצרכנים פעילות פונקציונלית או תועלת בריאותית ייחודית. בתחרוץ לקחו חלק קבוצות סטודנטים מספרד, איטליה וישראל שפיתחו מוצרי מזון משלב הרעיון לאב טיפוס מלא ותוכנית עסקית שהוצגה בפני פאנל מקצועי ב-9 בנובמבר ב-IATA (ולנסיה, ספרד).
למרות שבשל המצב, הקבוצות הישראליות נאלצו להציג את הרעיון שלהן בZoom, הם הצליחו להעביר את התחושה והטעם של הפיתוחים שלהם ולהדגים את המצוינות והיצירתיות הביצועית שלהם:
FiberBite
זכתה במקום השני עם קינוח טבעוני דומה למלבי המבוסס על פסיליום (מקור סיבים ידוע), שמן עם קנבינואיד CBD ומי ורדים. הקבוצה כללה את אליס פופיק, עדן בק והדר זלוטניק מהפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון ואת יונתן וולוך ומתן זלוטניק מהפקולטה למדעי הנתונים וההחלטות.
NutriMaffin
זכו בפרס השלישי עם מאפין מלוח בעל רמת חלבון גבוהה המבוסס על מנקאיי (הירק הקטן ביותר בעולם), עדשים ובטטה. הקבוצה כללה את יובל ריכטמן, לידור ביבי, נריה דוידוביץ וגל גטניו מהפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון ואת שחר שוהם מהפקולטה למדעי הנתונים וההחלטות.
אנחנו רוצים להודות למארגנים, למובילי המשימות, למנהלי התוכנית EIT FOOD EDUCATION ולשותפים התעשייתיים על העזרה והטיפוח של המצוינות של הסטודנטים שלנו.