דברו איתנו
פרס שני ורביעי לסטודנטים שלנו באתגר האירופי “Develop Taste” של תוכנית ה- FOOD SOLUTIONS שמנוהלת על ידי EIT FOOD!

פרס שני ורביעי לסטודנטים שלנו באתגר האירופי “Develop Taste” של תוכנית ה- FOOD SOLUTIONS שמנוהלת על ידי EIT FOOD!

21 דצמבר 2023
שואפים ורעבים למצוינות!
בשבוע שעבר, הסטודנטים שלנו, עלו לבמה הראשית וזכו בפרסים מובילים באתגר האירופי “Develop Taste” של תוכנית ה- FOOD SOLUTIONS שמנוהלת על ידי EIT FOOD!
הסטודנטים בהנחייתם של פרופ'ח אבי שפיגלמן, פרופ'ח אורי לזמס ופרופ'ח מאיה דוידוביץ'-פנחס התבקשו לפתח מוצרי מזון בריאים, טעימים, וחדשניים המבוססים על קמח אפונה וזרם צדדי מקומי לקידום קיימות תעשיית המזון.
בתחרות השתתפו קבוצות סטודנטים מאיטליה, בריטניה וישראל, אשר פיתחו מוצרי מזון משלב הרעיון לאב-טיפוס מלא ותוכנית עסקית שהוצגה בפני פאנל מקצועי ב-8 בנובמבר ב-IATA (ולנסיה, ספרד).
לאור המלחמה ולמרות שהקבוצות הישראליות הציגו את הרעיון שלהן ב- zoom, הם הצליחו להעביר את המרקם והטעם ולהדגים את המצוינות והיצירתיות הביצועית שלהם.
EasyPeasy
זכתה בפרס השני עם פודינג קרמי טבעוני עשיר בחלבון עם קראמבל המבוסס על פסולת של תעשיית הבירה (BSG). הקבוצה כללה את נטע סוטו, אנדריי סרנקו ונעם כהן מהפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון ונעה גוטליב מהפקולטה למדעי הנתונים וההחלטות.
SouPeas
זכתה בפרס הרביעי עם תחליף "שקדי מרק" בסגנון ים-תיכוני המבוסס על חלבון אפונה ופסולת של ייצור הטחינה (קליפת שומשום) המיוצר ע"י אקסטרוזיה. הקבוצה כללה את חגי שכטר, שחר בלאו, גבריאלה אמירם וטומס מקובסקי מהפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון.
אנחנו רוצים להודות למארגנים, למובילי המשימות, למנהלי התוכנית EIT FOOD EDUCATION ולשותפים התעשייתיים על העזרה והטיפוח של המצוינות של הסטודנטים שלנו.